Wij stoppen vandaag met roken

Hallo wij zijn Jeanine en Mike. Dit is ons gezamelijk openbaar stoppen met roken blog. Na een jaar rookvrij te zijn geweest, roken we nu alweer een jaar. En we zijn het zat. Wij stoppen vandaag met roken.

zondag, juli 17, 2005

Tot in lengte van dagen!

Tot in lengte van dagen blijf ik me afvragen waarom ze ooit zo stom geweest zijn de hele bevolking aan zo'n stom product verslaaft te maken. Ze, als in de fabrikanten en politiek. Zou het niet beter zijn geweest om een voortvarend volkje te creëren dat bezig was met gezonde dingen? Of verslaafd aan iets gezonders, dat was ook leuk geweest. Fruit? Ach weetje ik kan me niet zo heel druk meer om maken maar het is een feit dat ze in 1600 ofzo al wisten dat het kankerzooi was. Dat ze toen al besloten hun mondje te houden en er zo veel mogelijk geld aan over te houden.

Ik ben zóó gek op Jeanine hè, en dat is wel een gezonde verslaving dunkt me. Ik las net al dat dat wederzijds is. Dus daar kan ik me geen buil aan vallen. Ze is nu in Zwolle, maar ze komt met haar hele hebbe en houwe naar utrèg. Wonen hè, dan toch uiteindelijk maar liefst. Met haar lieve dochter, Chera. En ikke dan, met zoonlief. Met zijn alle in een ( rookvrij) huissie!

Niet roken is moeilijk op het ogenblik. Maar ik weet uit ervaring dat dat zo hoort, hihi. We gaan door met tikken, niet roken, en houden van.

chillz!