Wij stoppen vandaag met roken

Hallo wij zijn Jeanine en Mike. Dit is ons gezamelijk openbaar stoppen met roken blog. Na een jaar rookvrij te zijn geweest, roken we nu alweer een jaar. En we zijn het zat. Wij stoppen vandaag met roken.

maandag, juli 18, 2005

rokers over de vloer

Zelfs twee stuks, tegelijk.
Heb je een asbak? eh, ja hoor, even zoeken, net allemaal onzichtbaar gemaakt.
Of heb jij er last van? Nee, juist niet. Ik ben echt net gestopt, dus.

Mijn liefje is met schoonmamma naar ikea.
Ze is in Utrecht nu. Ik voel haar aanwezigheid. Ze is lichtgeirriteert.
Ik ben bang dat ik ook licht geirriteert ben.
Mijn zoon is beneden aan het xboxen met vriend mees.
Ik trek me terug.
Laptopbed, draadloos, naadloos aanvoelen op het net.
Blog it.

Ik heb vanaf 1 augustus een leuk kantoortje in de stad.
Met charles, ook een roker. Dat gaat dus over vindbaarheid.
Ik hoop dat we binnen niet mogen roken, hihi.
Mocht je eens langs willen mail me even.

Ssssschaamteloze reclame voor mijn vindbaarheid.info: klik voor betere vindbaarheid van uw website