Wij stoppen vandaag met roken

Hallo wij zijn Jeanine en Mike. Dit is ons gezamelijk openbaar stoppen met roken blog. Na een jaar rookvrij te zijn geweest, roken we nu alweer een jaar. En we zijn het zat. Wij stoppen vandaag met roken.

woensdag, juli 27, 2005

Bezig blijven

Terwijl ik mij met tegenzin naar de bedstee begeef overvalt me ineens het gevoel.
Ik rook af en toe een joint, met tabak welliswaar, maar nu toch al een dikke week, of nee 10 dagen x 2 pakkies is toch al gauw dos sloffos..niet opgerookt. katching!

Verder merk ik dat het schrijven hier niet zo geinspireert gaat als op mijn vorige blog. Mischien heb ik wel alles al gezegt. Ik ben ook zo druk he.
chill, xpreek u nog.

3 Comments:

At donderdag, juli 28, 2005, Anonymous Anoniem said...

Hee mike niet weer gaan roken he!
We stoppen lekker met zijn drieen
dat is in alle opzichten goed. En vooral voor de beurs ;)
Hou de moed erin!
En jeanine trouwens ook!
Ik hou van jullie
Chera

 
At woensdag, augustus 24, 2005, Anonymous Anoniem said...

Hoi!

En, lukt het nog steeds? Ik weet hoe moeilijk het is hoor... Roken is vies en inderdaad voor sukkels, zei de inmiddels soms weer stiekem rokende dus sukkel arline... ;)

veel liefs en succes en het nooit opgeven hoor!!!

Ik probeer het binnenkort ook weer met frisse moed overnieuw! Ooit lukt het!

 
At donderdag, november 10, 2005, Anonymous Anoniem said...

High Mike, vermakelijke column! ik ben zelf in 93 gestopt omdat ik op mijn werk (verpleegkundige in het ziekenhuis) allemaal jonge mensen zag sterven aan longkanker. Ja dit was echt mijn motivatie om te stoppen en toch ben ik gezelligheids roker gebleven, zeg een peukie of 6 per maand. Mike weet jij hoe een roker psychisch in elkaar steekt? ik wil niet dood, zeker niet jong, maar het blijft zuigen zeg maar. Ga door met je je creatieve stukkies! Mark

 

Een reactie posten

<< Home